vineri, 13 octombrie 2017

   Azi am realizat ca pot face multe lucruri. Pot face lucruri ce-mi aduc tristete si lucruri ce-mi aduc putina bucurie sufletului meu.
  Pot rade si pot plange in timp ce vorbesc cu tine.
  Dupa ce a fost azi, am inceput sa urasc ce zici, ce faci, ce esti. Am inceput sa te urasc!
Si astept sa-mi fie bine, sa-mi fac prieteni ca ai tai, prieteni sa-mi aline singuratatea, cum ai zis tu!
Sa trec peste tot ce a fost, asa cum tu, om nepasator ai facut.
  Ai pierdut cel mai minunat lucru din viata ta, m-ai pierdut.
  Ai pierdut omul ce te iubea pana la stele, omul ce-ti spunea ca niciodata nu te va lasa, omul ce  cateodata te supara si te impaca cum stia mai bine.
  Nu regret ce a fost, n-o s-o fac niciodata! N-o sa-ti uit nici mirosul de parfum si nici zambetul minunat.. dar..n-are rost, inca putin si voi trece peste! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu